Maandag 15 april 2013 07:00 uur
Oosternijkerk
Ontvang updates voor Oosternijkerk
Zes weken lang hebben leerlingen van de Foeke Sjoerds Skoalle uit Oosternijkerk en CBS De Rank uit Metslawier intensief geoefend op gitaren en keyboards. Het betrof leerlingen uit de groepen vijf tot en met acht, die wekelijks een uur lang les kregen van Marc Hoenderboom (gitaar), Marcel Wiersma (gitaar) en Arie Goud (keyboard).
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oosternijkerk