Dinsdag 14 januari 2020 09:00 uur
Wierum
Ontvang updates voor Wierum
Een automobilist is dinsdagavond op de A7 tussen Groningen en Hoogezand de macht over het stuur verloren. De auto is ter hoogte van Engelbert in een sloot langs de weg tot stilstand gekomen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wierum
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wierum
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG