Dinsdag 9 april 2024 07:00 uur
Swifterbant
Ontvang updates voor Swifterbant
De feestelijke opening was afgelopen zaterdag 6 april. De nieuwe naam, De Kombuis, is onthuld door wethouders Van Bergen en Duvekot, samen met inwoners die namen hebben bedacht. De naam “De Kombuis” werd gekozen uit vele suggesties die zijn ingestuurd door inwoners. De jury selecteerde drie finalisten, waarna inwoners hebben gestemd voor de definitieve naam. Na de onthulling van de naam opende wethouder Van Bergen de deuren van De Kombuis en kon iedereen er een kijkje nemen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Swifterbant