Donderdag 25 augustus 2016 07:00 uur
Deest
Ontvang updates voor Deest
DEEST - Het passagiersschip dat woensdagavond in botsing kwam met een tanker op de Waal bij Deest, ligt daar nog tot begin van de middag. Het schip heeft aangelegd bij een failliete werf vlakbij Dodewaard. De politie heeft de hekken van de werf geforceerd, zodat de passagiers even van het schip en van het terrein af kunnen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Deest