Woensdag 6 juni 2018 17:46 uur
Uithuizen
Ontvang updates voor Uithuizen
UITHUIZEN – Burgemeester Marijke van Beek kwam woensdag op haar vrije middag speciaal terug naar het gemeentehuis om voor de camera van HogelandNieuws alle Noord-Groningers op te roepen om donderdag 7 juni mee te gaan naar Den Haag. Om te laten zien dat we de trage afhandeling van de aardbevingsproblematiek zat zijn.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Uithuizen