Donderdag 1 juni 2017 07:00 uur
Wintelre
Ontvang updates voor Wintelre
WINTELRE - In het jaar dat manege ’t Heideros veertig jaar bestaat, keert de Pinksterrally terug op de agenda. De Pinksterrit, die jarenlang werd gehouden in de bossen van Wintelre en Vessem, vond voor het laatst plaats in 2012. De organiserende vereniging, menclub De Burries, had in de jaren daarna te weinig leden om de tocht met paard en rijtuig te organiseren.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wintelre