Shisha lounge Stratumsedijk beschoten

Maandag 2 december 2019 17:26 uur

Stratumseind Eindhoven

Bron Politie.nl

Schietincident

Eindhoven - Afgelopen nacht is er een shisha lounge aan de Stratumsedijk beschoten. De recherche onderzoekt de zaak en is op zoek naar getuigen.

Vanmiddag wilde de eigenaar zijn zaak openen en kwam toen tot de ontdekking dat er meerdere kogelgaten in het rolluik en het raam zaten. De eigenaar nam direct contact op met de politie. De recherche is ter plaatse voor het doen van onderzoek en kijkt onder andere camerabeelden uit.

Daders

Op de beelden is te zien dat er rond 04.15 uur een scooter met daarop twee personen stopt bij de shisha lounge. Een van de opzittenden schiet vervolgens op de shisha lounge. Deze scooter kwam uit de richting van Stratumseind gereden en ging er na de beschieting weer vandoor richting Stratum. We komen graag meer te weten over deze scooter en deze twee personen.

Getuigen

Er zijn afgelopen nacht helemaal geen meldingen gedaan bij de politie over deze beschieting. We zijn op zoek naar mensen die ons meer kunnen zeggen over de scooter met daarop die twee personen. Mogelijk heeft u rond het tijdstip van het incident een scooter zien rijden met daarop twee personen of mogelijk beschikt u over camerabeelden die ons in het onderzoek kunnen helpen. Of heeft u toch iets gehoord maar gedacht iemand anders belt wel met de politie. Neem dan alsnog contact met ons op. Alle informatie is welkom via 0900-8844. Dit kan uiteraard ook anoniem via 0800-7000.

Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad

Shisha lounge Stratumsedijk beschoten

Meer meldingen in deze omgeving

Politie grijpt in bij actie Extinction Rebellion #Eindhoven: ‘Geef hier dat spandoek'.
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 13:06
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

Politie grijpt in bij actie Extinction Rebellion Eindhoven: ‘Geef hier dat spandoek'.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 23:14
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

Studio040 - Politie maakt einde aan 'blokkeeractie' Extinction Rebellion in Eindhoven.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 20:09
Boschdijktunnel , Binnenstad

De politie heeft zaterdagmiddag een einde gemaakt aan een "blokkeeractie" van de klimaatbeweging Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad.

Politie grijpt in bij actie Extinction Rebellion Eindhoven: ‘Geef hier dat spandoek'.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 19:39
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

@superjan Jup. Hier nog iets over gehoord? >> .
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 18:30
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

Goed bezig ?@MarlenRonald?! En hoopgevend dat er meer acties komen.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 17:51
Boschdijktunnel , Binnenstad

Dat geeft de burger moed in tijden van ecologische en klimaatcrisis! .

Actie ?@XRBrabant? - aftrap rebellie in het zuiden!???????? Politie grijpt in bij actie Extinction Rebellion Eindhoven: ‘Geef hier dat spandoek' | Eindhoven |..
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 16:58
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

@XRBrabant vraagt aandacht voor de klimaatcrisis ivm de 'week van BlackFriday' en onze overconsumptie!?.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 15:26
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

Politie grijpt in bij actie Extinction Rebellion Eindhoven: ‘Geef hier dat spandoek'.
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 15:10
Boschdijktunnel , Binnenstad

EINDHOVEN - Een actie van Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad is zaterdagmiddag door de politie abrupt beëindigd.

De politie heeft zaterdagmiddag een einde gemaakt aan een
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 15:07
Boschdijktunnel , Binnenstad

De politie heeft zaterdagmiddag een einde gemaakt aan een "blokkeeractie" van de klimaatbeweging Extinction Rebellion in de Eindhovense binnenstad.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenstad

Instellen