Brandweer Klazienaveen rukt uit voor stofwolken

Zaterdag 23 mei 2020 20:50 uur

Klazienaveen

Bron Meter nieuws

KLAZIENAVEEN – De brandweer rukte uit naar het natuurgebied aan de verlengde Noordersloot in Klazienaveen. Daar zou brand zijn. Echter de brandweer kon geen vuur of rook ontdekken. Vermoedelijk hebben wandelaars of fietsers stofwolken aangezien voor rookwolken. De onverharde droge wegen en de wind kunnen dit veroorzaken.

Lees het volledige artikel op Meter nieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Klazienaveen

Brandweer Klazienaveen rukt uit voor stofwolken

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer redt kalfje uit het water in het Bargerveen bij Klazienaveen.
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 21:52
Klazienaveen

De brandweer van Klazienaveen werd om 19:41 opgeroepen nadat een wandelaar het kalfje in het water ontdekte.

Brandweer haalt kalf uit moeras natuurgebied Klazienaveen #KLAZIENAVEEN - De brandweer h.
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 21:01
Klazienaveen

KLAZIENAVEEN – De brandweer heeft een kalf uit de modder bevrijd in het natuurgebied Bargerveen aan de Noordersloot in Klazienaveen.

Melding brandweer Klazienaveen
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 20:37
Klazienaveen

Rawhide, Rawhide..Brandweer Klazienaveen red kalfje uit moerasgebied bij Klazienaveen....

Brandweer blust buitenbrand in Klazienaveen: De brandweer bluste zaterdagmiddag een buitenbrand....
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 16:30
Klazienaveen

Het is niet bekend hoe de brand ontstond. Er kwam veel rook vrij bij de brand. Er raakte niemand gewond.

Brandweer blust buitenbrand in Klazienaveen -. #Drenthe.
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 16:05
Kruiwerk , Klazienaveen

Klazienaveen – De brandweer werd zaterdagmiddag opgeroepen voor een buitenbrand aan de Kruiwerk in Klazienaveen.

Brandweer met gepaste spoed naar Kruiwerk in Klazienaveen
112 melding
Zaterdag 30 mei 2020 om 15:36
Kruiwerk , Klazienaveen

Op 30 mei 2020 om 15:36 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Kruiwerk te Klazienaveen.

Melding brandweer Klazienaveen
112 melding
Zaterdag 23 mei 2020 om 20:59
Klazienaveen

Aan de Laan van het Kwekebos in #Klazienaveen is een waterleiding gesprongen.

Brandweer met gepaste spoed naar Van Echtenskanaal NZ in Klazienaveen
112 melding
Vrijdag 22 mei 2020 om 17:05
Van Echtenskanaal NZ , Klazienaveen

Op 22 mei 2020 om 17:05 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Van Echtenskanaal NZ te Klazienaveen.

Melding brandweer Klazienaveen
112 melding
Woensdag 20 mei 2020 om 13:34
Klazienaveen

5...63...70...13...20 BINGOOO!!??Gezellige @Domesta bingomiddag gehad met de bewoners van het complex Achter de brandweer in #Klazienaveen.

Melding brandweer Klazienaveen
112 melding
Woensdag 20 mei 2020 om 10:18
Klazienaveen

5...63...70...13...20 BINGOOO!!??Gezellige @Domesta bingomiddag gehad met de bewoners van het complex Achter de brandweer in #Klazienaveen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Klazienaveen

Instellen