Brandweer met spoed naar Gortelseweg in Vaassen | 21 april 2021 10:25 - Alarmeringen.nl

Woensdag 21 april 2021 10:25 uur

Vaassen

Bron Alarmeringen.nl

De brandweer van Vaassen is woensdag 21 april gealarmeerd op de Gortelseweg. De melding werd om 10:25 via het P2000 netwerk verzonden naar de brandweer van Vaassen, die met spoed ter plaatse is gegaan.

Lees het volledige artikel op Alarmeringen.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Vaassen

Brandweer met spoed naar Gortelseweg in Vaassen | 21 april 2021 10:25 - Alarmeringen.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Waterstraat in Vaassen
112 melding
Vrijdag 18 juni 2021 om 19:43
Waterstraat , Vaassen

Op 18 juni 2021 om 19:42 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Waterstraat te Vaassen.

Brandweer met gepaste spoed naar Waterstraat in Vaassen
112 melding
Vrijdag 18 juni 2021 om 19:32
Waterstraat , Vaassen

Op 18 juni 2021 om 19:31 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Waterstraat te Vaassen.

Melding 112 Vaassen
112 melding
Donderdag 17 juni 2021 om 20:48
Vaassen

Vannacht is code geel van kracht voor zwaar #onweer met kans op #windstoten tot 75 km/h en lokaal in korte tijd veel neerslag.

Melding ambulance Vaassen
112 melding
Donderdag 17 juni 2021 om 15:18
Vaassen

#Vaassen kleurt meer en meer oranje.

Melding 112 Vaassen
112 melding
Woensdag 16 juni 2021 om 17:34
Vaassen

Politie #Vaassen: i.v.m vermissing gezocht: ??Dementerende dame ??1.50m ??Wit haar ??Groene Sparte E-bike ??Lange bl broek, ??Gebr. wit t-shirt Tips? ?? Bel nu 112..

Melding 112 Vaassen
112 melding
Woensdag 16 juni 2021 om 17:25
Vaassen

Pol Vaassen: Ivm vermissing gezocht: dementerende dame.

Melding politie Kastanjehof Vaassen
112 melding
Maandag 14 juni 2021 om 17:30
Kastanjehof , Vaassen

Hennepkwekerij opgerold aan de Kastanjehof. In een woning aan de Kastanjehof in #Vaassen is maandagochtend een hennepkwekerij opgerold.

Melding ongeval Vaassen
112 melding
Dinsdag 8 juni 2021 om 16:50
Vaassen

wegstatus: Weg afgesloten: A50 afrit Apeldoorn-Noord (25) > afrit Vaassen / N792 (26). Ongeval(len)...

Melding ongeval Vaassen
112 melding
Dinsdag 8 juni 2021 om 16:26
Vaassen

Weg afgesloten: A50 afrit Apeldoorn-Noord (25) > afrit Vaassen / N792 (26). Ongeval(len)...

Brandweer met normale urgentie naar Wilgenhof in Vaassen
112 melding
Donderdag 3 juni 2021 om 18:13
Wilgenhof , Vaassen

Op 3 juni 2021 om 18:12 is de brandweer zonder spoed uitgereden naar Wilgenhof te Vaassen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Vaassen

Instellen