Dit betaal je in 2021 voor een zorgverzekering - Franeker Courant

Zondag 22 november 2020 10:06 uur

Franeker

Bron Franeker Courant

REGIO Zorgverzekeringen vergelijken. Het kan weer. Maar welke is de goedkoopste? Aan het einde van ieder jaar heb je de mogelijkheid om een nieuwe zorgverzekering te over te stappen naar een andere.

Lees het volledige artikel op Franeker Courant

Bekijk al het lokale nieuws van Franeker

Dit betaal je in 2021 voor een zorgverzekering - Franeker Courant

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 09:16
Franeker

"Treinsteward Arriva ernstig gewond na duw van dronken man" #nieuws #groningen #112.

Voor het komende seizoen zijn wij op zoek naar versterking.
112 melding
Vrijdag 20 november 2020 om 09:04
Franeker

Is hulpverlening op het water iets voor jouw? Kijk snel op onze (nieuwe) website:.

#Franeker Traumahelikopter ingezet voor auto te water Rijksweg A31 Franeker.
112 melding
Vrijdag 20 november 2020 om 08:57
Franeker

FRANEKER - Vrijdagmorgen 20 november rond 5.30 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rijksweg A31 in

Update: #Franeker Traumahelikopter ingezet bij auto te water Rijksweg A31 Franeker.
112 melding
Vrijdag 20 november 2020 om 08:57
Franeker

FRANEKER - Vrijdagmorgen 20 november rond 5.30 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rijksweg A31 in

Melding brandweer Franeker
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 22:27
Franeker

17 november. ?? 18.33 uur. ?? P1. ?? Voertuig te water.

Mooie HV voor de #brandweer in Franeker. ??.
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 22:35
Franeker

Op woensdag 22 januari 2020 heeft Ziegler Brandweertechniek een hulpverleningsvoertuig type ”HV-Kraan” afgeleverd aan de Veiligheidsregio Fryslan, post brandweer Franeker. Franeker is één van de vijf plaatsen in Friesland waar deze zogenaamde Hv-kraan is gestationeerd. Dit voertuig beschikt over veel bijzonder gereedschap en een kraan en kan bij alle, dus ook zware ongevallen worden ingezet.

#Brandweer #Franeker #neemt
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 21:54
Franeker

Op woensdag 22 januari 2020 heeft Ziegler Brandweertechniek een hulpverleningsvoertuig type ”HV-Kraan” afgeleverd aan de Veiligheidsregio Fryslan, post brandweer Franeker.

#Brandweer #Franeker #neemt
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 21:54
Franeker

Op woensdag 22 januari 2020 heeft Ziegler Brandweertechniek een hulpverleningsvoertuig type ”HV-Kraan” afgeleverd aan de Veiligheidsregio Fryslan, post brandweer Franeker.

#Brandweer #Franeker #neemt
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 21:54
Franeker

Op woensdag 22 januari 2020 heeft Ziegler Brandweertechniek een hulpverleningsvoertuig type ”HV-Kraan” afgeleverd aan de Veiligheidsregio Fryslan, post brandweer Franeker.

Celstraf geëist tegen Groninger die ex stalkte, bedreigde en afperste.
112 melding
Donderdag 12 november 2020 om 14:34
Franeker

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft dinsdag bij de rechtbank in Leeuwarden een half jaar cel plus een half jaar voorwaardelijk geëist in een stalkingszaak.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Franeker

Instellen