Woensdag 24 juni 2026 12:01 uur
Franeker
Ontvang updates voor Franeker
Bezoekers van de Poiesz-supermarkt in Franeker-Station, kunnen sinds gisteren gebruikmaken van een gloednieuwe statiegeldautomaat. De nieuwe installatie, die buiten op het terrein is geplaatst, belooft het inleveren van plastic flessen en blikjes aanzienlijk sneller en schoner te maken. Een opvallende vernieuwing is dat het statiegeld direct via de Tikkie-app wordt uitbetaald.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Franeker