Dinsdag 9 februari 2016 08:00 uur
Tzummarum
Ontvang updates voor Tzummarum
De huisartsen van Harlingen, Franeker, Tzummarum en Sexbierum vinden het onacceptabel dat hun patiënten aan gezondheidsrisico’s zijn blootgesteld op 1 en 2 oktober vorig jaar. Toen was er een grote calamiteit bij de REC, de reststoffenenergiecentrale, en is er veel meer dan de jaarnorm aan dioxine uitgestoten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Tzummarum