Maandag 7 december 2015 11:24 uur
De Mortel
Ontvang updates voor De Mortel
Onlangs werden wij er op gewezen dat de Mortelse toren er nu 25 jaar staat. In augustus 1990 is hij opgeleverd en de eerste satellietschotels werden in oktober van dat jaar in gebruik genomen. Het is misschien niet het mooiste bouwwerk ter wereld, maar in die 25 jaar is het toch wel uitgegroeid tot een symbool voor ons dorp. Van heel ver weg kan iedereen De Mortel aanwijzen sinds die tijd. De bouw was destijds een waar spektakel, dat veel bekijks trok. Johan van de Laar uit Gemert heeft die bouw helemaal gevolgd en een uitgebreid foto-archief aangelegd. Een paar foto's daaruit zie je hieronder, ter herinnering.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Mortel