Zaterdag 5 januari 2013 11:00 uur
Ra Groningen
Drankmisbruik
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Een 21-jarige man uit Groningen heeft zich vrijdagnacht vervelend gedragen in de binnenstad van Groningen.
In de Poelestraat had hij al een tijdje om de agenten heen
gedrenteld en weigerde weg te gaan. De man ging achter de agenten aan toen zij
hun weg vervolgden. Zij waarschuwden de man meermalen en zeiden dat hij naar
huis moest gaan. De man verkeerde duidelijk onder invloed van alcohol. Toen de
agenten hun weg wilden vervolgen in de auto, sprong de man voor het voertuig.
Hij simuleerde dat hij was aangereden. Na een laatste waarschuwing, sloeg de man
meermalen op de politieauto. Hierop is de man aangehouden voor openbare
dronkenschap en baldadigheid. Hij is ter ontnuchtering ingesloten. De politie
maakt proces-verbaal op.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk