Dinsdag 15 januari 2013 15:52 uur
Kajuit Groningen
Brand
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Dinsdagmiddag is een 66-jarige man uit Groningen aan de Kajuit met zijn scootmobiel in het water gereden.
Hij reed via het fietspad de berm door en rechtdoor het water
in. Een 40-jarige bewoner van de Kajuit haalde de man uit het water. Daarna is
hij onder een warme douche gezet. De man is vervolgens door een ambulance met
onderkoelingsverschijnselen naar het UMC Groningen gebracht. De brandweer haalde
de scootmobiel uit het water en leverde deze thuis af.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk