Vrijdag 15 februari 2013 11:41 uur
Kajuit Groningen
Diefstal
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie is op zoek naar getuigen van een diefstal van een personenauto aan de Kajuit.
Donderdagavond is op de Kajuit de auto van een 21-jarige man uit
Winschoten gestolen. De man deed na de diefstal aangifte van de diefstal. De
auto werd later op de avond teruggevonden op de Wimpel. Tegenover de politie
verklaarde het slachtoffer dat drie of vier personen in zijn auto waren
weggereden, nadat hij bij zijn auto was bedreigd. Het slachtoffer had zijn auto
op een parkeerplaats staan van het winkelcentrum Kajuit. Heeft u informatie over
deze diefstal of heeft u iets op donderdagavond rond 22.15 op de Kajuit of de
Wimpel gezien, neem dan contact op met de politie via 0900 88 44 of anoniem via
Meld Misdaad Anoniem 0800 7000.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk