Zaterdag 2 maart 2013 11:23 uur
Ra Groningen
Vernieling
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Agenten hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag een 45-jarige man uit Groningen aangehouden op verdenking van inbraak in een auto en vernieling.
De eigenaar van een auto, die geparkeerd stond aan de
Barestraat, trof de verdachte aan bij zijn auto. De verdachte hing half in de
auto waarvan het raam was vernield. De Groninger is ingesloten voor verhoor.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk