Zondag 2 december 2012 11:01 uur
Ra Groningen
Drankmisbruik
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Zaterdagmiddag heeft de politie in het centrum extra toezicht gehouden.
Daarbij is er sprake van samenwerking met winkeliers en
beveiligers. Dit onder meer vanwege winkeldiefstallen in het gebied. Tijdens dit
toezicht zagen agenten in burger een 34-jarige man uit Groningen lopen op de
Vismarkt. Hij is vaker opgepakt voor winkeldiefstal en werd gecontroleerd toen
hij een drankwinkel uit kwam. Het bleek dat hij enkele flesjes drank bij zich
had die niet betaald waren. De man is ingesloten, ook omdat hij nog 28 dagen
moet ‘zitten’.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk