Zondag 9 december 2012 13:59 uur
Emingaheerd Groningen
Verkeersovertreding
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie heeft zondagmorgen een 25-jarige automobilist uit Groningen op de bon geslingerd.
Surveillerende agenten zagen de bestuurder met hoge snelheid op
de op de Emingaheerd rijden. Agenten besloten de auto te controleren. Na enig
zoekwerk troffen de agenten de auto en de 25-jarige bestuurder geparkeerd op de
Wibenaheerd aan. Het bleek dat de bestuurder niet in het bezit was van een
rijbewijs. Bij controle bleek dat de bestuurder onlangs al vaker was betrapt
voor hetzelfde vergrijp. Dit maal werd de auto in beslaggenomen. De bestuurder
kon met een fikse boete lopend zijn weg vervolgen.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk