Vrijdag 10 april 2015 10:37 uur
Beijumerweg Groningen
Diefstal
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie heeft donderdagavond rond 19.45 uur op de Beijumerweg een 19 en een 17-jarige inwoner van Groningen aangehouden. Een getuige zag dat de beide mannen op een mogelijke gestolen bromscooter reden en sprak hen hier op aan.
De inmiddels gewaarschuwde agenten die snel ter plaatse waren
stelden een onderzoek in. Daaruit bleek dat de scooter sinds oktober 2014 als
gestolen stond gesignaleerd. De beide verdachten werd aangehouden en scooter is
in beslag genomen. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk