Zaterdag 22 december 2012 13:18 uur
Ra Groningen
Drugs
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Portiers van een horecagelegenheid in het centrum van Groningen betrapten in de nacht van vrijdag op zaterdag twee bezoekers met drugs op zak. De twee zijn overgedragen aan de politie.
Bij de toegangscontrole ontdekten de portiers dat twee mannen
van 22 en 26 jaar uit Groningen drugs in hun bezit hadden. De gewaarschuwde
politie hield de twee aan en sloot ze voor nader onderzoek in op het
politiebureau.
De mannen hadden zakjes met wit poeder, wiet en pillen bij zich.
De drugs zijn in beslag genomen. De politie onderzoekt om welke soort drugs het
gaat.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk