Woensdag 26 december 2012 10:24 uur
Ra Groningen
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag in de Sint Eustatiusstraat in Groningen geluidsapparatuur in beslag genomen. De 29-jarige bewoonster had midden in de nacht luide muziek aan staan. De vrouw weigerde in eerste instantie de muziek zachter te zetten en was echter opstandig. Uiteindelijk gaf ze toch gehoor aan de opdracht van agenten. Toen kwam de vrouw er nog met een waarschuwing van af.
Even later kwam er echter van hetzelfde adres opnieuw een
melding van geluidsoverlast. Ook nu hoorden agenten luide muziek. De vrouw
weigerde opnieuw de muziek zachter te zetten. Hierop is besloten om de
geluidsapparatuur in beslag te nemen. De bewoonster werd hierdoor erg boos. Ze
schreeuwde en begon de agenten te duwen. Ook op straat bleef de vrouw opstandig.
Vanwege het verstoren van de nachtrust is de vrouw toen aangehouden en
ingesloten voor verhoor. De politie maakt proces-verbaal op.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk