Woensdag 26 december 2012 10:33 uur
Ra Groningen
Verkeersovertreding
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - Een 22-jarige automobilist uit Groningen moest in de nacht van maandag op dinsdag zijn auto inleveren.
De man werd in de Nieuwe Ebbingestraat in zijn woonplaats
gecontroleerd. Hij bleek te veel te hebben gedronken. Op het politiebureau
resulteerde de ademanalyse in 440 µg/l (ongeveer 1 promille alcohol). Bovendien
bleek de man te rijden zonder rijbewijs. Daarnaast was het kenteken van de auto
geschorst en was het voertuig niet verzekerd. Daarop is de auto in beslag
genomen. De politie maakt proces-verbaal op.
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk