Vrijdag 28 december 2012 09:53 uur
Ra Groningen
Vernieling
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie heeft donderdagavond een 18-jarige jongeman uit Vries aangehouden op verdenking van het vernielen van een bushokje.
Agenten reageerden op een melding van het vernielen van een bushokje aan de
Hereweg in Groningen. Alerte getuigen hadden gezien dat hiervoor drie jongens
verantwoordelijk waren geweest. Agenten troffen de drie knapen aan en zagen dat
een glaswand van het bushokje was vernield. De jongens ontkenden iets te maken
te hebben met de vernieling. Agenten zagen bloedsporen op het glas. Omdat de
18-jarige jongen gewond was aan zijn hand moest hij mee naar het politiebureau
en werd voor onderzoek ingesloten in het cellencomplex aan de Hooghoudtstraat.
Hij zal vandaag worden gehoord. De politie, die de identiteit van de twee andere
jongen kent, stelt een onderzoek in naar de vernieling
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk