Vrijdag 28 december 2012 14:30 uur
Ra Groningen
Verkeersovertreding
Ontvang updates voor Noorddijk
Groningen - De politie heeft vrijdagmorgen een 31-jarige automobilist uit Drachtstercompagnie voor twee overtredingen op de bon geslingerd.
Tijdens een onopvallende verkeerssurveillance zag een agent de
automobilist rijden A7. Het viel de agenten op dat de bestuurder er een
sportieve rijstijl op na hield. De politie ging, vanaf Hoogkerk in de richting
van Groningen, achter hem aan. Hierbij werden meerdere snelheidsmetingen gedaan.
Er werden forse snelheidsoverschrijdingen geregistreerd. Aan het einde van de
afrit naar de Hereweg reed de bestuurder ook nog door het rode verkeerslicht. Na
een stopteken werd de bestuurder aangesproken op zijn weggedrag. Met twee
bekeuringen voor snelheid en het rode licht, kon hij zijn weg weer vervolgen. De
wegpiraat mocht zijn rijbewijs houden maar werd door de agenten bij het CBR
aangemeld voor een educatieve maatregel. http://www.cbr.nl/emg.pp
Bekijk al het lokale nieuws van Noorddijk