Sluis die koning Willem-Alexander opende eindelijk in gebruik

Woensdag 30 juli 2025 11:41 uur

Opende

Ontvang updates voor Opende

De Nieuwe Sluis in Terneuzen wordt op 1 augustus officieel in gebruik genomen voor alle scheepvaart. Dat meldt Rijkswaterstaat op zijn website. De sluis werd op 11 oktober 2024 feestelijk ingehuldigd in het bijzijn van koning Willem-Alexander en de Belgische koning Filip. Maar de sluis bleek op dat moment nog niet klaar voor gebruik.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Opende

Sluis die koning Willem-Alexander opende eindelijk in gebruik

Meer meldingen in deze omgeving


Binnenlands nieuws
Donderdag 25-6-2026
Opende

Binnenlands nieuws
Woensdag 24-6-2026
Opende


Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Opende


Binnenlands nieuws
Vrijdag 19-6-2026
Kornhorn


Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Opende

Instellen

Meer nieuws in Opende

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement