Donderdag 11 juni 2026 07:05 uur
Epen
Ontvang updates voor Epen
Bij De Bennet in Epen is maandag een nieuwe vispassage geopend waardoor vissen voortaan de Wingbergermolen kunnen passeren en een groter leefgebied krijgen. Bij de opening van de vispassage in de Geul, ook wel een vistrap genoemd, waren bestuurders van Waterschap Limburg, Natuurmonumenten en de gemeente Gulpen-Wittem aanwezig.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Epen