Benschop: voorlopig geen slothandel op Schiphol

Vrijdag 14 februari 2020 12:23 uur

Schiphol

Bron Luchtvaartnieuws

SCHIPHOL - Hoewel Schiphol de komende jaren hoogstens zeer beperkt mag groeien, wordt er voorlopig geen secundaire slothandel ingevoerd. Dat heeft luchthaventopman Dick Benschop tegen dit medium gezegd bij de presentatie van de jaarcijfers. “Daar wordt wel naar gekeken, maar er zijn geen concrete plannen voor.”

Lees het volledige artikel op Luchtvaartnieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Schiphol

Benschop: voorlopig geen slothandel op Schiphol

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 21:50
Schiphol

De politie heeft gisteren 66 boetes uitgeschreven bij een video-opname in een loods bij Schiphol.

Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 16:14
Schiphol

Kind heeft begeleiding/bescherming/begrenzing nodig waait alle kanten uit.Totaal niet in staat om zelfstandig te beslissen groepsdruk?Weg uit je nepBNwereldje meid..dit loopt fout af

Weeral goed van politie wat denken die wel verdomme!!Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 16:13
Schiphol

De politie heeft gisteren 66 boetes uitgeschreven bij een video-opname in een loods bij Schiphol.

Politie doet inval tijdens opname videoclip Famke Louise: 66 boetes ..
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 15:01
Schiphol

De politie heeft gisteren 66 boetes uitgeschreven bij een video-opname in een loods bij Schiphol.

Verplicht tijdje op vakantie sturen (Dubai?) Mogen terugkeren (negatief getest!) als in NL de pandemie onder controle is.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 12:03
Schiphol

#Remoefdepiepel #Famkedoetnietmeermee. Fijne vakantie. Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes.

Verplicht tijdje op vakantie sturen (Dubai?) Mogen terugkeren (negatief getest!) als we in NL de pandemie onder controle hebben.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 12:01
Schiphol

#Remoefdepiepel Overwinningshand..#Famkedoetnietmeermee. Fijne vakantie. Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise:.

For en tosk ! Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes. .
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 11:59
Schiphol

De politie heeft gisteren 66 boetes uitgeschreven bij een video-opname in een loods bij Schiphol.

112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 11:56
Schiphol

De politie heeft gisteren 66 boetes uitgeschreven bij een video-opname in een loods bij Schiphol.

Ze had de verkeerde mening.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 11:33
Schiphol

Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes.

We krioelen langs elkaar heen met gore mondlappen en onbedekte neuzen in de supermarkt, om daarna thuis onze afschuw uit te kunnen spreken hierover.
112 melding
Vrijdag 15 januari 2021 om 11:15
Schiphol

#boter #hoofd Politie valt binnen bij opname videoclip Famke Louise: 66 coronaboetes | RTL Nieuws.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Schiphol

Instellen