Donderdag 25 juni 2026 09:35 uur
Hattem
Ontvang updates voor Hattem
Afgelopen dinsdag (23 juni 2026) namen wethouders Koen Castelein, Tjitske Siderius en Margriet Brouwer afscheid tijdnes een bijeenkomst in MFC de Marke. Dit deden ze na vier mooie en betekenisvolle jaren als wethouder na de verkiezingen in 2022. Deze zittingsperiode hebben ze zich met volle overtuiging ingezet voor Hattem op hun eigen aandachtsgebieden (ook wel portefeuille genoemd). Inmiddels is de nieuwe ‘ploeg’ wethouders aan de slag. Met trots keken de oud-wethouders afgelopen dinsdag nog even terug op wat er samen is bereikt, onder het toeziend ook van publiek dat naar MFC de Marke was gekomen. Burgemeester Sanderse gaf hierbij een speech.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Hattem