SV Friesland viert jubileum: dit jaar geen Bildtse Marathon - Franeker Courant

Dinsdag 25 februari 2020 15:23 uur

Sint Jacobiparochie

Bron Franeker Courant

SINT JACOBIPAROCHIE - Omdat de hardloopkalender www.hardlopendnederland.nl overvol is en SV Friesland op 4 april haar 40-jarig bestaan viert, gaat de Marathon op ‘t Bildt dit jaar niet door.

Lees het volledige artikel op Franeker Courant

Bekijk al het lokale nieuws van Sint Jacobiparochie

SV Friesland viert jubileum: dit jaar geen Bildtse Marathon - Franeker Courant

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Westeinde Sint Jacobiparochie
112 melding
Vrijdag 17 april 2020 om 08:37
Westeinde , Sint Jacobiparochie

Vernieling raam, Sint Jacobiparochie. Op donderdag 16 april 2020 rond uur is er een raam vernield aan een woning gelegen aan Westeinde in St.

Foto-update: #SintJacobiparochie Uitslaande brand in schuur tegen woning aan Neeltie Jansstraat Sint Jacobiparochie.
112 melding
Donderdag 16 april 2020 om 18:09
Neeltie Jansstraat , Sint Jacobiparochie

SINT JACOBIPAROCHIE - Donderdagmiddag 16 april rond 17.20 uur is brand ontstaan in een aan de Neeltie Jansstraat in

#SintJacobiparochie Uitslaande brand in schuur tegen woning aan Neeltie Jansstraat Sint Jacobiparochie.
112 melding
Donderdag 16 april 2020 om 17:55
Neeltie Jansstraat , Sint Jacobiparochie

SINT JACOBIPAROCHIE - Donderdagmiddag 16 april rond 17.20 uur is brand ontstaan in een aan de Neeltie Jansstraat in

Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden: #Politie..
112 melding
Maandag 13 april 2020 om 13:54
Sint Jacobiparochie

SINT JACOBIPAROCHIE (ANP) - Een groep jongeren heeft zaterdagavond in een bos in het Friese Sint Jacobiparochie twee politieauto’s vernield.

Ze hebben hier al net zoveel respect voor de @Politie als in Brussel...
112 melding
Maandag 13 april 2020 om 12:04
Sint Jacobiparochie

Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden via @Telegraaf.

Hoe kan het toch dat er zo weinig respect is voor de Nederlandse Politie.
112 melding
Maandag 13 april 2020 om 10:48
Sint Jacobiparochie

Heeft het te maken met het vrijblijvend/softe beleid? ?? Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden.

Ze hebben hier al net zoveel respect voor de @Politie als in Brussel...
112 melding
Maandag 13 april 2020 om 09:09
Sint Jacobiparochie

Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden via @Telegraaf.

Ze hebben hier al net zoveel respect voor de @Politie als in Brussel...
112 melding
Zondag 12 april 2020 om 22:49
Sint Jacobiparochie

Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden via @Telegraaf.

Ze hebben hier al net zoveel respect voor de @Politie als in Brussel...
112 melding
Zondag 12 april 2020 om 18:01
Sint Jacobiparochie

Jongeren vernielen auto's agenten die bosfeest beëindigden via @Telegraaf.

“Volkomen onacceptabel” noemt de #politie dit gedrag. Aan wie is deze boodschap gericht?
112 melding
Zondag 12 april 2020 om 17:45
Sint Jacobiparochie

Aan het tuig dat toch niet luistert? Aan mij, de brave burger? Of aan de politie zelf (de enige club die hiertegen kan en mag optreden)? #pasen2020 #Coronavirusnl .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Sint Jacobiparochie

Instellen