Donderdag 30 mei 2019 10:52 uur
Bentelo
Ontvang updates voor Bentelo
BENTELO - Duurzaamheid doet intrede op het Hemels Ontbijt in Bentelo. Voor het eerst moesten de dorpsgenoten, die wilden aanschuiven aan een uitgebreid ochtendmaal op Hemelvaartsdag, hun eigen bestek en servies meenemen. Om de afvalberg te beperken, vertelde mede-organisator Ilse Visscher (49).
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Bentelo