Maandag 25 februari 2019 09:00 uur
Sappemeer
Ontvang updates voor Sappemeer
SAPPEMEER - Het begint zo langzamerhand een probleem te worden. Al meermaals is de ‘stationslaper’ verwijderd uit het wachthokje op het perron van station Sappemeer-Oost. De man van buitenlandse komaf heeft al meermaals een boete ontvangen omdat hij op het station leeft. Alle hulp slaat de man af. Afgelopen week nog is hij door de politie meegenomen. Afgelopen weekend keerde de man weer terug naar zijn vertrouwde stekkie.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Sappemeer