Donderdag 10 februari 2022 09:00 uur
Meerlo
Ontvang updates voor Meerlo
Mensen die besmet zijn met corona hoeven mogelijk minder lang in zelfisolatie, zegt minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) in de talkshow Beau. Nu is die periode nog minstens een week, maar omdat men minder lang ziek is door de omikronvariant zou dit mogelijk korter kunnen. Het is aan het RIVM om dit te beoordelen, aldus Kuipers.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Meerlo