Zaterdag 24 maart 2018 08:00 uur
Walsoorden
Ontvang updates voor Walsoorden
Ramon Janson uit Zierikzee heeft vanmiddag zijn rentree gemaakt na een jaar blessureleed. Janson (22) scheurde begin april vorig jaar voor de tweede keer de kruisband in zijn rechterknie en stond bijna twaalf maanden aan de kant. Zijn rentree betekende tevens zijn debuut voor Kloetinge. Janson speelde met het tweede elftal van zijn club tegen Groote Lindt.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Walsoorden