Woensdag 1 februari 2017 08:34 uur
Wemeldinge
Ontvang updates voor Wemeldinge
WEMELDINGE – Voor de Kelder in de Kromomme in Wemeldinge, is onlangs een bankje officieel in gebruik genomen. Het bankje is geschonken door de Rabobank Oosterschelde. Wethouder Kleppe verzorgde de opening. Ook was er een vertegenwoordiger van de Rabobank Oosterschelde aanwezig.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wemeldinge