Donderdag 7 november 2019 11:24 uur
Wemeldinge
Ontvang updates voor Wemeldinge
WEMELDINGE - Leerlingen uit groep 5/6 van basisschool De Hoeksteen in Wemeldinge namen donderdagmorgen deel aan het Nationaal Schoolontbijt. Zij begonnen de schooldag met een gezamenlijke maaltijd. In het kader van het Burgemeestersontbijt kregen ze daarbij gezelschap van burgemeester Huub Hieltjes van de gemeente Kapelle. Hij at met hen mee en vertelde de leerlingen over het doel van het schoolontbijt.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wemeldinge