Maandag 9 september 2024 07:00 uur
Ursem
Ontvang updates voor Ursem
URSEM - Wethouder Jeroen Schilder van gemeente Koggenland opende vrijdag 6 september feestelijk een hondenlosloopveldje in Ursem. Het initiatief komt van de hondenbezitters van de Patrijs in Ursem en het doe-team. Zij sloegen de handen ineen en legden het initiatief voor aan de gebiedsregisseur van de gemeente Koggenland. Vervolgens zorgden zij zelf voor een mooi, nieuw hondenlosloopveld. Hier kunnen de honden vrijuit rondrennen en spelen zonder aanlijning. “We vinden het als gemeente erg belangrijk om initiatieven vanuit Doe-teams te ondersteunen. Ik ben dan ook blij om te zien hoe de krachten zijn gebundeld om het veldje te realiserenâ€, zegt wethouder Jeroen Schilder.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ursem