Zaterdag 19 april 2025 08:45 uur
Bergschenhoek
Ontvang updates voor Bergschenhoek
Bergschenhoek - Op 4 mei zullen we weer de vele slachtoffers gedenken die zijn gesneuveld tijdens de Tweede Wereldoorlog ‘40-‘45 en op 5 mei mogen we vieren dat we werden bevrijd. Al weer 80 jaar genieten we van deze vrijheid. Om dit niet te vergeten werd vrijdag 11 april de prachtige expositie ‘Uit’ de Oorlog’ officieel geopend door wethouder Titia Cnossen, in aanwezigheid van vele genodigden. Vanaf nu is de expositie in het gemeentehuis voor het publiek geopend.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Bergschenhoek