Woensdag 17 juni 2026 05:30 uur
Leek
Ontvang updates voor Leek
De provincie Groningen gaat samen met de gemeente Westerkwartier en Rijkswaterstaat aan de slag met de herinrichting van de rotondes op de N372 (Oude Postweg) en de afrit van de A7 in Leek. Om inwoners en belanghebbenden te informeren over de plannen wordt op 23 juni een inloopbijeenkomst gehouden.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Leek