8.20 uur, de bel gaat

Woensdag 11 september 2019 20:09 uur

Loon op Zand

Bron Loon op Zand Nieuws.nl

Elke schooldag staan veel kinderen van De Vlinderboom al enthousiast bij de entree te wachten om naar binnen te kunnen. Fee Beerens, leerling van de Hooibeestjes, drukt elke schooldag om precies 8.20 uur op de bel, ‘de deur mag open!’ Fee treedt daarmee spontaan in de voetsporen van haar broer Bob (‘Bob de beller’) die inmiddels naar de middelbare school gaat.

Lees het volledige artikel op Loon op Zand Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Loon op Zand

8.20 uur, de bel gaat

Meer meldingen in deze omgeving

Vrouw gewond na val van steigerend paard -..
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 17:10
Kaatsheuvel

KAATSHEUVEL – In de Loonse en Drunense Duinen ter hoogte van de Roestelberg bij Kaatsheuvel is vanmiddag een vrouw gewond geraakt nadat ze van een steigerend paard was gevallen.

Hennepkwekerij aangetroffen in woning aan de Smallevaert Kaatsheuvel..
112 melding
Donderdag 24 september 2020 om 13:00
Smallevaert , Kaatsheuvel

KAATSHEUVEL – Op woensdag 23 september werd tijdens een integrale controle van gemeente Loon op Zand, Enexis en de politie, in een woning aan de Smallevaert in Kaatsheuvel een in werking zijnde hennepkwekerij met 208 oogstrijpe hennepplanten aangetroffen.

Melding politie Kaatsheuvel
112 melding
Woensdag 23 september 2020 om 16:20
Kaatsheuvel

Uitzendbureau T&S maakt zich schuldig aan uitbuiting en illegale verdienmodellen.

Flinke wateroverlast door lek in waterleiding centrum Kaatsheuvel..
112 melding
Dinsdag 22 september 2020 om 16:39
Gasthuisstraat , Kaatsheuvel

KAATHEUVEL – Een groot waterlek heeft dinsdagmiddag voor een hoop overlast gezorgd. Door een lek in de hoofdwaterleiding heeft een deel van het Kaatsheuvelse centrum blank gestaan.

Brandweer met gepaste spoed naar Gasthuisstraat in Kaatsheuvel
112 melding
Dinsdag 22 september 2020 om 15:46
Gasthuisstraat , Kaatsheuvel

Op 22 september 2020 om 15:46 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Gasthuisstraat te Kaatsheuvel.

Melding wapenbezit Baan De Baan
112 melding
Dinsdag 22 september 2020 om 01:31
Baan , De Baan

@Politie_Adam GEEN aanhoudingen? GEEN arrestaties? GEEN boetes?

Melding wapenbezit Baan De Baan
112 melding
Maandag 21 september 2020 om 18:56
Baan , De Baan

@Politie_Adam GEEN aanhoudingen? GEEN arrestaties? GEEN boetes?

@volkskrant Ik neem aan dat dit bericht uit 2018 over #witwasaffaire #ING en toekomst als #staatsbankier nu wel van de baan is @ingnl #wakkerworden .
112 melding
Maandag 21 september 2020 om 18:51
Baan , De Baan

Volgens de huidige regels staat niets ING in de weg om in 2020 opnieuw huisbankier van de staat te worden, ondanks het grote witwasschandaal dat een paar maanden geleden aan het licht kwam.

Melding wapenbezit Baan De Baan
112 melding
Maandag 21 september 2020 om 18:28
Baan , De Baan

@Politie_Adam GEEN aanhoudingen? GEEN arrestaties? GEEN boetes?

Melding wapenbezit Baan De Baan
112 melding
Maandag 21 september 2020 om 17:52
Baan , De Baan

@Politie_Adam GEEN aanhoudingen? GEEN arrestaties? GEEN boetes?

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Loon op Zand

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl