Zaterdag 25 mei 2019 09:00 uur
Westerwijtwerd
Ontvang updates voor Westerwijtwerd
Groningers geven enkel blijk van de weggestopte woede door de Groningse vlag uit te hangen, zegt oud-activiste Inez Witjes uit Appingedam. “Met Koningsdag zag je hier geen Nederlandse vlag wapperen hoor.” Groningers hebben het gevoel er niet bij te horen, hoort ze geregeld. We zijn een kolonie, klinkt het ook. De typische VOC-mentaliteit, zeggen anderen weer over het optreden van politiek Den Haag.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerwijtwerd