Woensdag 30 oktober 2019 07:00 uur
Westerwijtwerd
Ontvang updates voor Westerwijtwerd
Groningers die te maken kregen met aardbevingsschade, hebben daarvoor niet genoeg financiële compensatie gekregen van de NAM. De kosten van de schade waren hoger dan de vergoeding die ze kregen. Dat blijkt uit een onafhankelijk onderzoek in opdracht van de Tweede Kamer.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerwijtwerd