Vrijdag 8 december 2017 14:37 uur
Abbekerk
Ontvang updates voor Abbekerk
ABBEKERK – Maandag 11 december is er een tweede bewonersavond over de ontwikkeling van de locatie gemeentewerf/ijsbaan in Abbekerk. Tijdens de eerste bewonersavond in september zijn veel ideeën opgehaald. Ook is een klankbordgroep samengesteld die kritisch meedenkt met de uitwerking van het plan.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Abbekerk