Maandag 23 april 2018 10:00 uur
Abbekerk
Ontvang updates voor Abbekerk
ABBEKERK – Op 15 mei gaan we weer wandelen en opnieuw aan het strand van Egmond aan Zee. Daar kun je in de luwte lopen, het is een leuk plaatsje en heeft plezierige terrasjes. We verzamelen op het dorpsplein van Abbekerk en vertrekken vandaar om 13.00 uur richting Egmond aan Zee. Daar verzamelen we weer op een terrasje en spreken af hoe laat we teruggaan. Iedereen kan in zijn eigen tempo en ook zijn eigen afstand lopen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Abbekerk