Zondag 16 mei 2021 09:00 uur
Bitgummole
Ontvang updates voor Bouwhoek Noord
Feyenoord is teleurgesteld in de tientallen supporters die tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk het stadion binnendrongen. De supporters richtten vernielingen aan, onder meer aan het veld. Na de wedstrijd werd ook de autopoort van het hek om De Kuip ontzet.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Bouwhoek Noord