Maandag 9 december 2019 08:00 uur
Bitgummole
Ontvang updates voor Bouwhoek Noord
In Bitgummole zijn bewoners maandag bij elkaar gekomen om ingelicht te worden over de plannen om het eerdere café Groot-Terhorne te gebruiken voor het huisvesten van arbeidsmigranten. Naast de eigenaars van het pand was er een vertegenwoordiger van de gemeente Waadhoeke, het dorpsbeland en directeur Bas van Zwienen van VZM Uitzendgroep in Franeker. Het zou voorlopig gaan om maximaal 36 buitenlandse werknemers, die verdeeld over 7 appartementen kunnen wonen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Bouwhoek Noord