Eigenaars Groot-Terhorne willen 36 arbeidsmigranten in 7 appartementen

Maandag 9 december 2019 08:00 uur

Bitgummole

Ontvang updates voor Bouwhoek Noord

In Bitgummole zijn bewoners maandag bij elkaar gekomen om ingelicht te worden over de plannen om het eerdere café Groot-Terhorne te gebruiken voor het huisvesten van arbeidsmigranten. Naast de eigenaars van het pand was er een vertegenwoordiger van de gemeente Waadhoeke, het dorpsbeland en directeur Bas van Zwienen van VZM Uitzendgroep in Franeker. Het zou voorlopig gaan om maximaal 36 buitenlandse werknemers, die verdeeld over 7 appartementen kunnen wonen.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Bouwhoek Noord

Eigenaars Groot-Terhorne willen 36 arbeidsmigranten in 7 appartementen

Meer meldingen in deze omgeving


Nieuw bedrijf
Juni 2026
Buorren 7, 9038TE Ingelum

Nieuw bedrijf
Juni 2026
De Kamp 6, 9044NN Bitgum

Binnenlands nieuws
Woensdag 6-5-2026
Ingelum

Binnenlands nieuws
Woensdag 6-5-2026
Ingelum

112 melding
Woensdag 6-5-2026 om 14:27
Da Gronemanstrjitte, Ingelum

112 melding
Woensdag 6-5-2026 om 14:22
Da Gronemanstrjitte, Ingelum

Binnenlands nieuws
Woensdag 6-5-2026
Ingelum

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Bouwhoek Noord

Instellen

Meer nieuws in Bouwhoek Noord

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement