Slachtoffer hondenbeet wacht, mede door corona, nog steeds op afwikkeling van zaak - RTV Noord

Woensdag 17 februari 2021 07:00 uur

Zuidbroek

Bron RTV Noord

De 14-jarige Neona Westerhoff uit Zuidbroek werd precies een jaar geleden door een hond in het gezicht gebeten. Nog altijd is het politieonderzoek niet afgerond en is er nog geen euro uitgekeerd door de verzekering.

Lees het volledige artikel op RTV Noord

Bekijk al het lokale nieuws van Zuidbroek

Slachtoffer hondenbeet wacht, mede door corona, nog steeds op afwikkeling van zaak - RTV Noord

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Vrijdag 4 juni 2021 om 09:17
Zuidbroek

"Midden-Groningen treedt op tegen knipperende verlichting Windpark N33" #nieuws #groningen #112.

Brandweer met gepaste spoed naar Industrieweg in Zuidbroek
112 melding
Zondag 30 mei 2021 om 09:26
Industrieweg , Zuidbroek

Op 30 mei 2021 om 09:26 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Industrieweg te Zuidbroek.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 29 mei 2021 om 09:17
Spoorstraat , Zuidbroek

"Scooterrijder botst met fietser in Zuidbroek, geen gewonden" #nieuws #groningen #112.

Politie met grote spoed naar Spoorstraat in Zuidbroek vanwege ongeval met letsel
112 melding
Vrijdag 28 mei 2021 om 15:00
Spoorstraat , Zuidbroek

Op 28 mei 2021 om 15:00 is de politie met grote spoed uitgereden naar Spoorstraat te Zuidbroek.

Slachtoffer(27) eenzijdig ongeval A7 Scheemda aan verwondingen overleden. #Oldambt
112 melding
Donderdag 27 mei 2021 om 20:24
Zuidbroek

Scheemda – De hulpdiensten werden afgelopen zaterdagaovond om 22.50 uur opgeroepen voor een verkeersongeval op de A7 ter hoogte van de benzinestation in de richting van Winschoten.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 26 mei 2021 om 09:17
Zuidbroek

Zuidbroek - De hulpdiensten werden dinsdagmiddag gealarmeerd voor een verkeersongeval op de A7 nabij Knooppunt N33 Zuidbroek.

Auto gekanteld na ongeval N33. #Oldambt
112 melding
Dinsdag 25 mei 2021 om 17:33
Zuidbroek

Zuidbroek – Op de oprit van de N33 naar de A7 bij Zuidbroek heeft dinsdagmiddag een eenzijdig ongeval plaatsgevonden waarbij een auto op zijn zijkant tot stilstand kwam.

Brandweer naar Westeind in Zuidbroek
112 melding
Woensdag 12 mei 2021 om 19:13
Westeind , Zuidbroek

Op 12 mei 2021 om 19:12 is de brandweer uitgereden naar Westeind te Zuidbroek.

Brandweer met gepaste spoed naar Westeind in Zuidbroek
112 melding
Woensdag 12 mei 2021 om 19:06
Westeind , Zuidbroek

Op 12 mei 2021 om 19:06 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Westeind te Zuidbroek.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zondag 9 mei 2021 om 09:17
Industrieweg , Zuidbroek

"Kleine brand in leegstaande loods snel onder controle gebracht" #nieuws #groningen #112.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Zuidbroek

Instellen