Maandag 24 april 2017 07:00 uur
Noordhoek
Ontvang updates voor Noordhoek
Champignonkwekerij De Vliet bv van het echtpaar Dingemans uit Noordhoek hoeft geen 264.000 euro boete te betalen, omdat er in 2012 en 2013 ruim dertig Bulgaren illegaal aan het werk zouden zijn geweest. Minister Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) heeft de megaboete deze week ingetrokken. Dat gebeurde nadat de Raad van State in een soortgelijke zaak twee collega-champignonkwekers uit Kerkdriel in het gelijk had gesteld. Dit schrijft BN/De Stem.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Noordhoek