Woensdag 9 oktober 2019 07:00 uur
Noordhoek
Ontvang updates voor Noordhoek
Hugo Noordhoek Hegt is met ingang van 1 januari 2020 de CEO van Dümmen Orange. De huidige CEO Biense Visser gaat dan met pensioen, hoewel hij na een overgangsperiode als lid van het bestuur bij het bedrijf betrokken blijft.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Noordhoek