Dinsdag 30 mei 2023 07:00 uur
Dodewaard
Ontvang updates voor Dodewaard
De aandeelhouders van kerncentrale Dodewaard, vier grote energiebedrijven, hebben 1,5 miljard euro aan winstuitkeringen uit het moederbedrijf van de centrale onttrokken. Het kabinet moet nu meer dan 100 miljoen euro bijleggen voor de ontmanteling van de kerncentrale, omdat het bedrijf niet genoeg geld meer had. Dat schrijft zakenkrant FD op basis van een analyse van de jaarverslagen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Dodewaard